Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.  A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Az erdelyibazar.hu internetes áruházat az OPRAI-KER KFT.  üzemelteti.

Üzemeltetői adatok

    Cégnév: OPRAI-KER KFT.

    Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Füves u. 3.

    Adószám: 25788707-2-13

    Cégjegyzék szám: 13-09-183665

    Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

    Szerződés nyelve: Magyar

    Elektronikus elérhetőség: opre7408@gmail.com

    Telefonos elérhetőség: 06-70-625-7477

Felelősség

A Szolgáltató kizárja a felelősségét abban az esetben, amennyiben a Vásárló nem rendeltetésszerűen használja a kerámiákat, népművészeti tárgyakat, és egyéb termékeket, vagy nem megfelelően tárolja azokat.

Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja.

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, logók, szlogenek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek személyes átvétellel, illetve házhoz szállítással rendelhetők meg. Személyes átvétel esetén minden esetben telefonos egyeztetést kérünk. Az átvétel helye 2310 Szigetszentmiklós.

A webáruházunk által kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Edények
  • Fa termékek
  • Bográcsok
  • Gázégők
  • Sütőtárcsák
  • Hordók
  • Parajdi sótermékek
  • Egyéb háztartási felszerelés
  • Dísztárgyak

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Azonban kerámia termékeink - különösen nagyobb edények esetében, 1-nél több darab megrendelése esetén külön csomagolási díjat számíthatunk fel, mivel ez esetben már speciális csomagolást igényel a termék.

Kerámia termékeink esetében javasoljuk a személyes átvételt, a szállítási sérülések elkerülése érdekében!

Rendelési információk

Webáruházunkban regisztráció nélkül böngészhet, és tekintheti meg termékeinket, rendelés leadása azonban csak regisztráció után lehetséges.

Regisztráció:

A webáruházban történő vásárláshoz előzetes regisztráció szükséges. A regisztráció során megadott adatok a későbbiekben bármikor megváltoztathatóak a Személyes profil menüpontban. Az Üzemeltetőt nem terheli felelősség, amennyiben a vásárló elfelejti a jelszavát, vagy jelszava illetéktelenek számára bármely (nem az Üzemeltetőnek felróható) okból hozzáférhetővé válik. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. Az Üzemeltetőt a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével, majd az erdelyibazar.hu-tól érkezett visszaigazoló email kiküldése által a vásárló és az Üzemeltető (távollévő felek) között szerződés jön létre. A megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül és a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza.  

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, 8- 18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Termékeink nagy része egyedi, kézműves termék, így bizonyos esetekben a küldött darab méretében, formájában, színében kis mértékben eltérhet a katalógusképen szereplő terméktől. Kérjük ennek szíves figyelembe vételét!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

 3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

4. Megrendelés

5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.

6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.

8. A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

Árak:

Az erdelyibazar.hu weboldalon megrendelhető termékek árai magyar Forintban értendőek, és az ÁFA-t tartalmazzák.  Az árak változtatásának jogát az Üzemeltető fenntartja. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben az Üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül az internetes áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0"Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Fizetési feltételek

A termékek vételára tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke 27%.  A rendelésről küldünk egy visszaigazoló e-mailt, melyben minden fontos információról tájékoztatjuk a vásárlót.

Fizetési módok:

  1. Személyes átvétel és fizetés: Szigetszentmiklóson vagyunk elérhetőek, ahol a megvásárolt termék személyesen is átvehető.   Ez esetben mindenképpen előzetes időpont egyeztetés szükséges, telefonon, vagy email-ben: +36-70-6257477, info@erdelyibazar.hu. Nincs szállítási költség, készpénzben lehet fizetni, megismerheti termékválasztékunkat, szakszerű tájékoztatást kaphat.
  2. Utánvét: a csomag vételárát a kézbesítéskor kell rendezni a GLS futárszolgálat munkatársánál.  A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a termékeírást a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
  3. Előreutalásos fizetési mód: a vásárlás összegét előre át kell utalni az OPRAI-KER Kft. bankszámlájára: Budapest Bank Zrt. – 10103850-88530200-01004007

Házhoz szállítás, információk

Webshopunk megrendeléseinek házhoz szállítását a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Futárszolgálattal elküldött termékeinket minden esetben gondosan ellenőrizzük a feladás, illetve csomagolás előtt, valamint a termékről, és a csomagolás folyamatáról digitális felvételt készítünk.

FONTOS! Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag sértetlenségét, lehetőleg még a futár jelenlétében. Amennyiben a termék a gondos csomagolás ellenére sérülten érkezik meg a vásárlóhoz - különösen kerámia tárgyak esetében-, kérje jegyzőkönyv felvételét a szállítmányozótól, valamint szíveskedjen észrevételét a kézhez vétel után haladéktalanul jelezni felénk, illetve a futárszolgálat felé is (utóbbinak írásban, lehetőleg a sérült csomagról készült fényképekkel dokumentálva), mivel 3 napon túl, valamint jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban az ilyen jellegű reklamációt orvosolni.

A szállítási költség alapesetben 0-40 kg súlyhatárig 2.200,- ft. 

A kerámia, vagy egyéb törékeny termékek esetében a szállítási költség változhat: ez függ a kosárba helyezett termék méretétől, valamint darabszámától. A kerámia/törékeny termékek a biztonságos szállítás érdekében speciális csomagolást igényelnek, valamint több törékeny terméket csak több csomagban tudunk feladni.  Ezekben az esetekben a szállítási költség a kosárba helyezést követően szállítási díjként megjelölt összeg.

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

    Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

    Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

    Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék

kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a

3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a

termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az

elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása

hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatása a Vásárló feladata, az ezzel kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követően cégünk harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

 Panaszügyintézés módja, helye, ideje

A felhasználó a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon: +3670-6257477

E-mail: info@erdelyibazar.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet a panaszra tett érdemi válaszával együtt öt évig köteles megőrizni.

Minden egyéb esetben a szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 10 munkanapon belül érdemben írásban megválaszolja. A panaszkezelés feldolgozása munkanapokon történik, hétfőtől-péntekig, 10-17 óráig. Szombat-vasárnap és ünnepnapokon ezen tevékenységét a szolgáltató nem gyakorolja. Fogyasztó ezt tudomásul veszi.

A panasz elutasítása esetén a szolgáltató az elutasítás indokáról nem köteles tájékoztatni a fogyasztót.

 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Személyes felkeresés a Szolgáltató által megadott helyen és időben.
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület, Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. Telefonszáma: (1)-269-0703, Fax száma: (1)-269-0703,

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu, Honlap cím: www.panaszrendezes.hu )

Adatkezelés

Az webáruház használata során az Erdélyi Bazár részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az Erdélyi Bazár alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Erdélyi Bazár kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet  a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Erdélyi Bazár megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Erdélyi Bazár bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@erdelyibazar.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Erdélyi Bazár általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A Szolgáltató a jelen ÁSZF-et, valamint a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, mely módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.